Förkyld!

image195Hjälp vad jag är förkyld! Helt sjukt. Det kom som en blixt från en klar himmel. Visserligen undrade folk redan i tisdags om jag var förkyld, men då mådde jag utmärkt!
Igår bröt det dock ut, och idag är det inte precis bättre.. och det är tävling i övermorgon! Kan inte säga att jag är glad över det precis. Men det är väl bara att gilla läget!

Så idag blev det iallafall en myskläder dag! Och en kort dag var det ju också! Skönt, hade verkligen inte orkat mer. När huvudet känns som ett stort tomrum och allt vad alla säger är ett enda stort surr vill man helst inte göra mycket.

Ska läsa min engelskbok snart, Gossip Girl. Har typ bara 15 sidor kvar så har jag läst så långt som jag skulle ha läst för att kunna skriva läsloggen imorgon på engelska. Bra böcker det där! Speciellt på orginalspråket.

Nu ska snuviga, ondiga och flickan med det ekande huvudet gå och proppa mig full med C-vitaminer, har ni något mer man kan göra för att bli frisk så meddela gärna mig! Snarast (;

Snart kommer Carro! Då ska det dansas en stund. Nej, jag ska inte ta ut mig. Då kommer jag ju bli sjuk till på lördag! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0