Footloose is the shit!

image235Hejhallå!
Hemma från skolan nu! Skoldagen idag var skönt nog kort. Det är skönt, då kan man ladda upp innan lovet ordentligt.. och förbereda sig på en veckas slapp ;) Dock har vi matteprov och svenska prov direkt när vi kommer tillbaks till skolan igen, och jag vet inte riktigt vad vi har i svenskan.. hm! =D

Det är nu bara 24 dagar kvar till jag ska på Footloose igen! Och jag kan inte vänta! En i klassen var ju och såg den på genrepet igår, och hon är lika såld på den som jag är! Loose.. footloose.. kick of your sunday shooooes. Nej, det finns ingenting bättre! Älska.

Till höger ser ni en bild, det är jag! Och mina kläder idag. Jeans, linne och en kort hood fick det bli idag. Lagom sådär till skolan, egentligen ingenting speciellt :)
vad ska ni goá människor hitt på idag?

Kommentarer
Postat av: Maria,16

Footloose(L) Vilken stad är den i nu?

2008-02-20 @ 15:51:58
URL: http://h3llokitty.blogg.se
Postat av: Maria,16

sv: ja det har jag :) men tyvärr så var inte Måns med :( usch vad besviken jag blev. det var på någon mellandag i december så han ville väl vara hemma eller något haha. Istället kom Linus Wahlgren eller vad han heter. Haha, han var också bra men usch vad besviken jag blev. Ville så gärna se måns! grymma låtar ändå =)

2008-02-20 @ 16:14:06
URL: http://h3llokitty.blogg.se
Postat av: Anonym

Oh, tack så mycket! Värmde att höra :D

Kul att du med sjunger, tar du sånglektioner? :P Jag går Samhälle-ekonomi, vad går du? :D

2008-02-20 @ 16:27:10
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0