En dagens, tack!

Dagens humör: Seg!
Dagens mående: Super förkyld
Dagens borde: Nog sova mer än vad jag gör..
Dagens frisyr: Har varierat under dagen!
Dagens klädsel: Cheap Monday jeans, glamour linne och KD-munkis
Dagens planer: Skola, dans och träna på musikalen. Blev dock ingen dans
Dagens materiella vill ha: Mer pengar? haha
Dagens längtan: Ehm, till fredag! Jag vill ha godis. Och till på lördag, fest med tjejorna (:
Dagens fundering: Varför är jag förkyld?
Dagens ont: Det känns som om jag har två köttbullar i halsen (halsmandlarna) & öronen värker
Dagens beroende: Proviva
Dagens tråkigaste: Att jag inte kunde gå på dansen
Dagens låt: Inte den blekaste!
Dagens träning: 1 timmes dans imorse och lite efter skolan..
Dagens bästa: Att jag har sovmorgon.. IMORGON! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0