With every bit of me

Jag älskade verkligen Idollåten i år. Det var den bästa Idollåten som någonsin gjort och Anders Karlsson (trorjag?) kan verkligen skriva låtar! Texten måste vara bra i låtar enlgit mig, för oavsett om musiken är helt fantastisk och texten handlar om något helt sjukt som inte passar, så rådissar jag låten på en gång. Texten och en fin melodi är det viktigaste och helst ett slut precis som denna låt, där man upprepar a bridge i slutet. Superfin.

Ja, nu vet ni det också! Var bara tvungen att säga det. För jag älskar verkligen den låten. Ska lyssna på den med Kevin en gång nu, sen ska jag sova! Är så trött att jag typ halvsover nu. Konstigt, när man inte sover som man ska på mer än en vecka? Haha. not so..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0