I'm back!

Tjabba!
I'm back from out of Västkusten! Borta bra men hemma bäst. Jag har ändå haft en helt fantastisk vecka, och bara gjort roliga saker. Shoppat, ätit mängder av godis och tagit det lugnt. Julklapparna var mycket pengar som jag redan har shoppat upp, fick även GossipGirl boxen som jag längtar så länge efter och jag har redan sett 4½ avsnitt! JAG LOVAR, det är den absolut bästa serien någonsin! Jag tycker mer om den än om OC, för OC spårade ut väldigt tidigt. Gossip Girl rules. Så jag vill lätt ha alla boxar. Hursom! Jag fick den av mina helt underbara systrar! :) Fick jätte fina örhängen också m.m. Jag får väl visa er allt jag har köpt och så sen! Det behövdes verkligen pengar så att jag kunde köpa kläder! Har inte handlat på hur länge som helst.. Kul i varje fall..

Resan hem var dock smärre dramatisk.. jag och trånga utrymmen fungerar tydligen inte alldeles för bra.. Men det kan väl förstås när vi är var fyra stycken i en Kia Picanto med såhär mycket packning var + en femte mans packning.. Ja ni förstår situationen. Fyra människor och fem personers alldeles för överflödigt stora packning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0