I'm gonna make this..

Gu vad skönt. Nu har jag pluggat matte sedan jag kom hem. Och vet jag att jag kan tillräckligt för att göra bra ifrån mig!
Matteprov tills jag blir klar imorgon alltså, därefter anatomi, jazz lektion, prat inför föreställningen, modern improvisation med årskurs 1 (tar fortfarande igen poäng jag missat där!) och efter skolan till sjukgymnasten. Det är tävling på lördag och jag har ingenaning om jag och min parkompis ska ses imorgon, ELLER hur jag ska kunna dansa på lördag. Jaja, det får väl tiden utvisa!

Upp kvart i sju, slänga på sig stora sköna kläder för att kunna sitta hur som helst på matteprovet med powerdrink och massa godis. Det låter väl helt okej ändå?
Håll tummarna för mig imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0