Dan före dan före doppare' dan!

Dagen började vid halv elva, och fortsatte runt tolvsnåret mot Kista för att inhandla de sista julklapparna och kolla på nyårsklänning. Julklapparna gick det helt okej med, nyårsklänningen gick det mindre bra med. Har dessutom inga pengar att köpa nyårsklänning för nu, och om det knyter sig ordentligt får jag helt enkelt ta min benvita klänning som jag aldrig har använt eller min svarta som jag bara använt en gång.

Hursom, annars har jag bara tagit det lugnt idag. Planera jag hade hanns inte med, så jag stannade hemma och fixade julklapparna istället. Även fast jag som vanligt glömde bort något som jag var tvungen att göra. Smart! Haha. Så typiskt mig. Hursom så är inte det hela världen, det löser sig alltid.

Kan inte förstå att det är julafton i övermorgon.. Har nada julkänsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0