Sankta Lucia!

Det har varit en mysig Lucia! Åkte in till stan för att träffa E och H, fikade på Kulturhuset och så fick E äntligen sin födelsedagspresent (bara 1½ månad senare). Vi kilade in på H&M också, och jag köpte mitt mineralpuder som jag gillar så mycket. Har även bestämt mig vilken färg jag vill färga mitt hår i, tror jag.. ska kolla lite mer på hårfärgen på Coop så fort jag får tid!

Jag har fått en jätte söt "Luciapresent" av pappa och L. Nämligen en chokladkalender, haha till julafton! Jag ska spara alla femton första till på måndag, så man kan äta jätte många då när man är som mest godissugen! Haha. Världens finaste motiv också med Nalle Puh med motiveringen "Niccie är tiger, doink doink doink". Always been, and will always be väldigt, väldigt studsig..

Träffade supertrevliga italienare på tunnelbanan som började snacka med mig! Dom hade varit på typ tre luciatåg och skulle på julmarknad inne i stan, och på Grönalund bland annat. Min engelska var förvånandsvärt bra! Blev stolt där.. Haha, men det var iallafall en upplevelse. Italienarna var supertrevliga!

Imorgon blir det dock en pluggdag för min del. Har två prov på måndag och jag har skjutit upp att plugga på ett av dom! Har inte ens orkat bry mig! Är verkligen helt totalt slut. Det känns som att det har gått över gränsen när man har ständig huvudvärk, inflammation i hela kroppen och man har så mycket att göra att man inte hinner att sova, och heller inte hinner klart med läxorna som man börjar med, och så tappar man matlusten! Kul..

Jag behöver lov!

Och nu är lovet bara en vecka ifrån, med två prov och världens största inlämning och maybe världens största hemsida som ska vara inlämnad också. Ja, vi får  väl se vart detta slutar någonstans. Jag ska iallafall börja med att sova, och inte oroa mig. Bra början tycker jag! Godnatt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0