PALLILATION.. nut

Idag är jag trött, har konstiga spänningar i benen som gör lite ont och är kolosalt stressad. Baletthemprovet har jag suttit med sedan klockan halv tre och jag fattar inte mycket eftersom som vår balettlärare sa så har hon inte gått igenom något av detta som är med på provet med oss. Jätte svårt, helt enkelt. Och när jag försöker hitta saker på internet för att få hjälp så finns inget!

Tjurapa är jag just nu. Snart är det iallafall mat! Men HUR ska jag hinna göra allt jag måste göra idag? Det är ju svenskaredovisning på tisdag också, matteprov på fredag, diskussion på torsdag, webbdesign i värsta fall på onsdag samt föreställning.

Jag längtar tills på fredag klockan 12.00! Då är det jazzlektion. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0