NU ÄR DET JUL!

.. och jag har INGA julkänslor whatsoever?!

Vilken jätte skön dag det har varit! Sov i ungefär 8,5 timme men sov som en stock när jag blev väckt imorse vid halv tio. Hursom, lockade håret med plattången (som var ett väldigt bra sätt att locka på! tror det gick snabbare än med locktång!) sminkade mig, slängde på mig halvfina kläder och drog in till stan, två tåg senare än jag egentligen skulle ta för att komma i tid. Hursom så fikade vi på cafe 60 vid Rådmansgatan och på tunnelbanestationen fick jag en smärre chock, hursom efter drog vi till Kungsholmens kyrka där skolavslutningen var. Mysigt, och sen åkte vi tillbaks till stan för att köpa lite grejs.

Köpte en tunika till julafton och en Ben & Jerrys glass Half baked. Så kul har jag haft idag! Nu är jag trött som en korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0