Nu är det halvtid..

Det känns helt sjukt, jag har gått halva min tid i gymnasiet nu och det är sjukt, det är 5 dagar kvar till julafton nu idag, fredagen den 19 december och som jag sa så fyller jag år den 18 januari vilket är mindre än en månad bort. Det är knappt 13 dagar kvar till nyårsafton (som jag inte ens vet vad jag ska ha för mig på!) och allt bara öser på i en rasande fart! Jag lovar, snart sitter vi i skolan i matsalen och har champagne frukost och har lagt ut varenda öre på den perfekta klänningen, flaket, studentskivorna, festkläderna osv. Jag menar, denna termin har gått så snabbt att jag inte ens har hunnit med. Veckorna har liksom bara susat förbi..

Hursom, imorgno(idag) är det julavslutning. Ska träffa S innan för att fika på Cafe 60! Ska bli väldigt mysigt. Efteråt måste jag verkligen kolla på en julklapp som saknas och en klänning till julafon. För jag har ingenting att ha på mig! Det är panik till imorgon vad jag ska sätta på mig som är lite finare, jag har inte köpt nya kläder på åtta år känns det som! Å andra sidan hittar jag inte ens några fina kläder.. modet är mer än speciellt just nu.. Aja, slutsnackat! Ska upp halv tio imorgon och locka håret och fixa lite. Sedan ska jag dra mig mot stan för en liten fika, myspys!
Vi hörs imorgon, och här har ni en otroligt ful bild på mig, men man ser väl någorlunda hur hårfärgen är..
GODNATT!


Bild från idag, otroligt osmickrande och håret ser inte riktigt ut sådär.. Men ni får en idee om hur det ser ut iaf! (;

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

älskar din nya hårfärg :D:D:D!

2008-12-19 @ 17:51:17
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0