Livet är underbart!


Godis hade inte suttit fel nu.. men det är ju måndag!


Det är kul med lärare, man har sjutusen grejer redan och även fast dom vet det så kommer dom på små brillianta ideer att "Jag har kommit på det att när man lämnar ut frågor så är det inte så många som gör dom, så denna gång ska ni svara på frågorna och lämna in dom till mig så blir jag glad!" jiha, vilken jäkla bra idee hörru! Blir strålande lycklig känner jag!


När ska jag hinna det hade du tänkt?


Har gjort svenskan redan, ska bara läsa texterna och nu sitter jag med matten. Geometriprov på fredag! Gick hem tidigare för att mitt huvud dunkade! Det gjorde så sjukt ont, dessutom hade jag bara idrott kvar, så jag gick och snackade med läraren och fick gå hem. Så jag kom hem vid ett och har pluggat sedan klockan halv tre. Det tycker jag är duktigt!

Nu ska jag fortsätta, vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0