Imorgon, idag och igår..

Nu ska jag faktiskt sova! Har pluggat sedan klockan halv tre i eftermiddags, duktigt av mig. Gjort svenskan helt klar har jag gjort, och börjat på den svårare geometrin. Det rullar helt enkelt! Dock ska webbdesignen enligt planering vara färdig till onsdag, jag har inte börjat för att vår lärare verkar vara sjukskriven och eventuell vikarie tydligen ska sättas in. Vi får se vad som står på tvn (i skolan) imorgon, hoppas verkligen inte att vi ska lämna in den denna vecka!

Målat naglarna har jag också hunnit med, som en bonus. Ceriserosa och glitter! Haha.
Imorgon är det alltså svensk redovisning, och sedan är det balett då det bara är jag J och K som ska vara där för att vi är nya och ska få betyg till jullovet nu. Läskigt och jag tror inte att det kommer gå speciellt bra.. höh! Ni vet balettredovisningen jag fasade inför som var idag? Den gick helt okej. Fick visa två övningar.. ja, hade lite fel och så. Men jag försöker att se det som att jag faktiskt inte har dansat balett innan men jag försöker ändå så gott jag kan... Ja.. iallfall, efter det är det modernimprovisation då vi ska jobba med barndomsprojektet som det är redovisning av på fredag, lunch, och efter det jazzlektion på dansträningen.. Rätt lätt faktiskt, känns skönt att känna att det är lätt!

Annars är jag glad! Trots inflammationen jag har i hela kroppen, min ena axel är angripen och tydligen rätt svullen vilket antagligen orsakade min extrema huvudvärk som inte försvann med alvedon idag, inflammationen är också där den startade i vaderna och i hela mina ben från låren och ner till anklarna!
Men jag ska dansa denna vecka ut, för nästa vecka är det nämligen bara massa betygssamtal och jag tänker minsann inte stå över en liten vecka för att sedan tjocka upp mig på julen. Ja, jag tänker jätte mycket på min stackars lilla kropp! Den kan vila hur mycket som helst under jullovet, inflammationen kan försvinna helt när jag vilar ju! Perfekt. Hihi, jag vill njuta av dansen in i det sista för jag kommer sakna det på jullovet! Tänk, 11 dagar kvar till jullov och julen är efterlängtad, jag välkomnar den verkligen med öppna armar. Massa praliner, pepparkakor, julmust och glögg. SMASKENS! ... men nu ska jag sluta pladdra och lägga mig raklång i sängen, dricka mitt kamomillte och SOVA!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0