Härlig odör..

Riktigt dåligt av juryn som gjorde så mot Robin, elakt. Han borde ha stått i finalen! Hursom, nu ska jag sova. Lite sent faktiskt.. ska upp fem i halv sju, tjugo i sju blir jag upphämtad och då bär det av mot Hallsberg där det är discotävling.
Jag vet seriöst inte hur jag ska kunna dansa med den otroliga smärta jag har i mina ben just nu. Det sprider sig! Knän, muskelfästen, vader, hälsena, ankel och fotled. Gör fruktansvärt ont. Vet inte hur jag ska klara av det imorgon... Vi får se hur jag gör, jobbigt.

Nu är iallafall naglarna glittriga, håret härligt 80-tals lockigt med åtta liter hårspary och huden orangebrun! Med andra ord luktar jag ljuvligt! Som en riktig discodansare. Haha, håll tummarna för mig nu imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0