Godnatt

Har suttit med balettläxan iprincip hela dagen. Känner att det har satt igång någon slags förkyldning lite smått i kroppen så nu ska jag sova för att få den att försvinna lika snabbt som den kom! Jag skulle gjort klart en julklapp idag, men det har jag inte ens hunnit med! Åh allt är så stressat.  Den kommer säkert inte ens hinna komma innan jul! Blir så irriterad.. Jag har inte gjort varesig geometrin eller svenska redovisningen.

Hursom, imorgon är det skola igen. Balett och det är den balettlektionen och jag är livrädd för att man ska visa de olika övningarna och jag kan ingen typ. Balett och jag är inte så goda vänner just för tillfället.

Men, jag ska inte klaga och nu ska jag sova! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0