FINALLY!

Ja, jag lever. Jag har ÄNTLIGEN skickat in engelskaarbetet som är det allra sista jag gör på denna termin i skolväg. Snacka om skönt och jag har inte ens fattat det själv än. IJag kan göra änglasång! (Haha!) morgon är det sista dagen i skolan, och om 6 dagar är det julafton och om exakt en månad (hey klockan är över 12!) så fyller jag år! Jag är glad, hipp hurra!
Jag har världens bästa vänner dessutom och jag är supernöjd med håret nu när jag har färgat det idag! Min snälla syster hjälpte mig.

Nu är det dock dags att sova. Och ni(!) min kamera som det var en konstig prick på som vi skickade på rengöring, är nu hel och väldigt ren! Och jag är jätte glad för det! Muhaha. Imorgon börjar dagen med en kaffelatte och tittandes på film med dansträningsgruppen, efter det svenska, lunch, jazz lektion(får reda på mitt betyg aah) och sist engelska. Chillidilldag.

GODNATT! Jag ska upp 06.20, sjukt härligt. Not! Tur att det är sista dagen i skolan och att bi örjar 13.00 på fredag! Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0