ES2D IS THE SHIT, Lovelovelove.

Kom hem klockan åtta och har pluggat matte i ungefär 1 h, duschat och nu ska jag sova. Föreställningen gick trots alla motgångar riktigt bra och när man står där uppe på scenen så är det värt all ansträning, alla gånger! Älskar min klass verkligen, vi knäcker! Alla är så galet duktiga. Ni får mer information imorgon (;

Jag är helt mördbultad känner jag nu! Kroppen kan iallafall slappna av och jag känner att jag verkligen har inflammation överallt i kroppen. I axlar, rygg, skulderblad, bröstkorg och hela benen. It is lovely. Nu har vi iallfall gjort föreställningen som vi tjänade en slant på. Men jag kan inte helst slappna av ännu. Imorgon ska jag dock inte vara med på den lilla danträningen vi har, för att kunna klara av fredagen med redovisning av barndomsprojektet. Det kommer inte att fungera annars! Så imorgon blir det normala kläder i skolan, hör och häpna. Om någon bryr sig ;p

Hur mycket som helst kvar att göra! matteprov, svenskaprov, engelskadiskussion, engelskauppsats, barndomsprojektredovisning och läsa texter till imorgon (som jag inte har hunnit med! Jag hinner ju för sjuttsingen inte ens med att göra klart dom läxorna jag påbörjar.. jag blir så trött!) Och det är bara en och en halv vecka kvar till jullovet! VA, EN OCH EN HALV VECKA?! Shit. Det hade jag till och med glömt. Vart tar dagarna vägen? Man hinner ju inte leva. Herregud..

Haha, nu ska jag iallafall sova. För ännu en dag har ju passerat och det känns helt sjukt att den här dagen som har varit planerad och känts så långt fram en lång tid, är över. Sickoooo! Godnatt, nu slipper jag iallafall för sju timmar allt var plugg, skola och stress heter.. förhoppningsvis ;p Så nu ska jag dricka mitt kamomillte, ligga raklång under mitt dubbla täcke och sova gott! Hela kroppen ömmar just nu, så det ska bli skönt.. gu vad jag snackar.. SOVGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0