En vecka kvar till julafton! It's sicko jao!

Tänk, en vecka kvar till julafton. Om en vecka är jag i Varberg! Underbart ju. Ska sova nu, det är för sent! Dumma mig. Jag är så dålig på att lägga mig i tid. Sov 9h i natt, vilket var helt underbart!

Imorgon blir det betygssamtal med modernadans läraren (får reda på duettbetyget, LÄSKIGT!), får tillbaks historiaprovet och sedan slutar jag! Då blir det en liten överaskning till min syster och så ska jag köpa hårfärg, för på kvällen ska jag färga håret och skriva en sjukt bra uppsats om Varberg.

Jag har tre blåsor i min mun som gör ont! Dom är väl utspridda kan jag tala om, ja nu vet ni det också!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mer bilder Niccie! Använd din underbara kamera. Vill se lite dans från din vardag i skolan :D

2008-12-17 @ 20:56:29
URL: http://calineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0