Barndomsprojektet.

Nu är det dags att sova! Kvart i sju ska jag upp imorgon för att gå på min lillasysters luciatåg. Ska bli jättemysigt, eftersom hon går i min gamla skola och hon ska även sjunga solo! Får se om det är några lärare där (det är det säkerligen).

Imorgon är det redovisning av barndomsprojektet! Vi gjorde klart våran i onsdags och repade några gånger, med andra ord känns det rätt bra! Så klockan 12 imorgon smäller det i teatersalen i skolan! Fäätt naaajs. Svarta kläder, lite sminkning och ett jäkla bra humör! haha. På tisdag ska vi visa upp dem för barn! Yeah, go oss utan en J i gruppen som är i Argentina och guppar.
NEJ, jag ska ju herregu upp kvart i sju! SOVGOTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0