Avsluta meningarna

1. Jag har insett att man måste våga ibland.
2. Jag lyssnar på Jordain Sparks - Next to you
3. Jag pratar ofta om precis vad som helst. 
4. Jag tycker om när jag är med familj & vänner
5. Igår var jag i skolan
6. Min första riktiga kyss var mysig
7. Jag avskyr en del saker..
8. Kärlek är jobbigt men något väldigt fint som är värt att kämpa för.
9. Jag gillar att dansa.
10. Jag kommer alltid satsa allt för att nå dit jag vill.
11. Jag är hemligt förälskad i Sylvester. Om jag säger det här är det ju inte hemligt?
12. Sist jag grät var när jag var ledsen.
13. När jag är glad känns ingenting omöjligt. 
14. När jag vaknar på morgonen är jag oftast väldigt glad!
15. Innan jag går och lägger mig brukar vara vara rätt trött..
16. Just nu tänker jag på att det är sjukt att det är jullov!
18. Idag har jag varit på fikat, julavslutning och shoppat därefter.
19. Inatt ska jag sova!
20. I morgon kommer jag att träffa världens bästa Millapilla <3
21. Jag vill verkligen att mina drömmar ska slå in!

Kommentarer
Postat av: sandra

Sv : Naw, Tack :)

2008-12-19 @ 21:23:03
URL: http://karlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0