Återblick av HT-08

Lite ehm.. för sent kanske? Ska jag sova! Men hallå det är ju jullov nu och såhär brukar mina jullovsnätter bli.. rätt sena! haha

Hjälp vad mycket som har hänt denna termin. Och vad bra allt har gått! Har MVG i de flesta ämnena och om inte MVG så VG. Det har gått så otroligt bra, trots att de sista fem veckorna har varit otroligt kämpiga! Jag har bara 50 poäng kvar att läsa av inviduella valet så treans och nästa termins schema kommer vara bushärligt! Jag känner mig verkligen värd ett långt och skönt jullov, med försök till att träna så lite som möjligt för att vila upp kroppen, men jag kommer nog inte kunna låta bli, mår så himla bra när jag tränar! Hursom, allt har gått super. Jag är så himla nöjd med allt! Klassen är helt otroligt underbar, mina nya vänner är bäst, jag har väldigt bra kontakt med mina gamla vänner, familjen är självklart underbar som alltid, skolan går väldigt bra och jag mår bra och har klarat mig från ettans alla sjukdomar som jag hade.

Självklart är det dagar och perioder alltid som är svårare än andra, men denna termin har varit otrolig! Och den har susat förbi, snabbare än jag har hunnit tänka och jag har utvecklats helt otroligt mycket under denna korta tid och det har inte bara jag känt utan lärare och underbara kompisar sagt.

Undrar hur livet hade sett ut om jag inte hade vågat? Vill inte veta, för jag vet att valde rätt väg!


Kommentarer
Postat av: LOJSAN

Tack Niccie! Och jag måste säga detsamma! Det är nästan skrämmande faktiskt! Det du skrivit här stämmer helt och hållet in på mig och min höst! Precis likadant! Fått MVG i allt utom matte som jag fick VG i , inte varit sjuk alls (bara benhinneinflammation!) , massa massa och massa plugg men allting har ändå gått bra. Min klass är bäst i världen och jag har de bästa vännerna! Looove life typ ;P Som sagt, lite skrämmande att vi nästan är med om exakt samma saker men ändå inte. Jaja, puss på dig gumman! saknar dig massvis! <333

2008-12-20 @ 14:29:34
URL: http://louiseec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0