And life goes on..

Dagen började mindre skoj med alldeles för lite sömn (ca 5h) och med ett mindre roligt humör. Dock vände allt! Matteprovet gick nog okej, hoppas på G för G delen gjorde jag på bara en kvart. Känns som om det var för lätt! Haha. Så vi får väl se. Kulturhistorian som jag suttit uppe till ett och pluggat på gick bra också, och där är jag övertygad om att jag får G! Annars är väl det en sorglig historia, haha.

DET BÄSTA PÅ HELA DAGEN.. var att jag fick reda på att jag får MVG i Balett! Är helt överlycklig. Kursen heter visserligen dansträning, men ja vi har den i balett! Jag är helt överlycklig för det trodde jag inte! Är helt extatisk, då hon också sa att det inte var något svårt beslut att sätta MVG på mig. Är jag glad eller är jag glad? Wiiee.

Imorgon är det föreställning för barnen som kommer och tittar. Vi ska tydligen inte ha någon balett(?) fattar ingenting just nu, nu kom jag på att vi kanske inte ens har någon svenska? Aja hursom.

Vår klass har fått vara de första med att testa barndomsprojektet, och det är vad vi ska visa upp för barn imorgon. Vi ska iallafall visa upp det om vi vill (dansdelen får välja om vi vill visa upp det eller inte). Och förmodligen så visar vi inte upp då vårt inte alls är bra nu när J är borta.

Hursom, nu ska jag ta igen lite sömn är det tänkt! Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0