Alla känslorna på en och samma gång..

Jag är glad, stressad, upprymd, nervös, pirrig. Lite allt möjligt med andra ord!

Imorgon är det föreställning, klockan halv sju smäller det! Då kommer åtta underbara människor vara där för min skull, hihi. Det ska bli riktigt kul! Vi ska först köra en modernkoreografi som vår modernadanslärare gjort, efter det ska jag och Yohanna presentera showen och sedan börjar duetterna. Min och Ls är näst sist, tihi. Allra sist efter duetterna ska vi köra vår jazzlärares jazzdans och vår mentor/jazzlärare s korta jazzstycken. Ska bli riktigt nice om du frågar mig! Även om repetitionen idag var rätt rörig! Haha, men så blir det väl alltid när man ska sätta ihop saker. Med alla olika åsikter..

Hursom! Ni vet vart jag befinner mig imorgon, och kameran kommer vara med i högsta hugg! Dock inte under själva genrepet och sånt utan det får min syster och familj stå för nere på bänkraderna när vi dansar sen! Ska bli kul att ha. Har förberett allting nu iallafall, tusen svarta linnen / tunikor eftersmo jag inte kunde bestämma mig, leggings och duettkläderna. Det blir kul det här! J och jag + några stycken till ska fixa dansmattorna och lägga upp dem på scenen imorgon. Hoppas det flyter på fint!

Nej, jag är uppe för sent IGEN. Jag lär mig aldrig.. eller ja, rättare sagt. Jag hinner aldrig gå och lägga mig i tid! Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0