A little small talk, a smile and baby I was stuck..



Nu vet jag vart jag ska gå och köpa tjocktröjor stora som hus i framtiden! Till Monki. (Dessutom är jag helt nerkärad i American Apparel) Gillar inte riktigt alla kläderna på Monki, men hej och hå vad fina tröjor de har! Stora som hus och mysiga. Dock av den lite dyrare sorten en H&M har jag för mig? Men en kanske man kan kosta på sig när man har lite pengar? Åh, jag vill ha en nu. Så fina! Ni får se mina favoriter imorgon. Ska upp sju, och jag sover inte ännu. Ja, så är det när vattnet i duschen blir SVIN kallt helt plöstligt när man är alldeles full med tvål och det bara går inte att ställa sig under kranen. Mys! Stelfrusen med en vetekudde som tinar mig ska jag nu sova!

Puss, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0