4:e advent



GLAD ADVENT.
Dagen har varit jätte mysig, har umgåtts mycket med min syster och spelat Sagan om Ringen på Ps2! Vilket var ett bra tag sedan och det var mysigt. Annars har jag inte gjort mycket idag alls, bara tagit det lungt och känt den konstiga men oj så sköna känslan av att det är jullov. Men jag har verkligen inte alls förstått att det är julafton om två dagar! Det var ju för sjutton gubbar nyss det var julafton 2007 och jag och mina syskon fick våra datorer!? Min dator är ju ny! Eller? Helt sjukt i vilket fall som helst och jag har fortfarande ingen julkänsla. Jätte trist, men sant. Ska försöka tillåta mig själv att varva ner ännu mer, och insupa de härliga dagarna innan julen för jag vet att man saknar det när det över.
Imorgon (idag) blir det stan med syster en snabbis för att inhandla de sista klapparna och efter det någongång ska jag träffa H och E. På kvällen eller när det blir tid över ska det packas! Ja jag åker ju på tisdag och blir borta i ungefär en vecka - hur mysigt som helst. På nyårsafton är fortfarande planerna oklara, har ingenaning om vad jag ska göra.. tråkigt nog! Får försöka hitta på någonting.

NU ska jag iallafall sova hade jag tänkt. Ska upp tio imorgon, hör och häpna! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0