Wonderchild

Hej hörrni.
Jag har shoppat idag, det var riktigt festligt måste jag säga! Tänkte ta kort på allt när det hinns med. Eller ja, jag gick in i en affär och handlade massor för 29:- och 15:- styck. Underbart! Imorgon ska jag umgås med L&E i stan mellan deras dansklasser. Måste se dem dansa alltså, de är säkerligen helt fantastiskt duktiga! Lojsan har jag ju redan sett lite grann av. Underbarnet! Sjukt duktig. Jag bara vet ju att båda är tokgrymma! Efter det tror jag iallafall att jag ska en sväng förbi Kista innan de kommer hem igen för att kolla efter ett par balla skor. Vi får se! Men vi hörs imorgon.

Kul att ni tycker så mycket om den nya designen, blir glad ända ner i stortån! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0