Vardagen kommer igång

Vad skumt det känns att vardagen kommer igång mer och mer nu, att allt börjar så sakta rulla - även om mycket är riktigt trögstartat! Huhu. Imorgon ska jag usch och urk upp klockan halv sju, för att vara på plats i skolan klockan åtta. Då vi får reda på vilka två av de fyra lektionerna som är utplacerade på schemat vi får! Två av dem är klockan åtta på morgonen.. hjälp! Och man lär antagligen få minst en av de lektionerna på morgonen! Jippieeeeeeeeeee.. Not ;p Vi får se iallafall. Efter det är det engelska (samma lärare som jag hade förra året - GULD!), sedan estetisk orientering och efter det lunch och dans. Sedan är dagen slut! Underbart. Slutar tjugo i två!

Men nu ska jag faktiskt gå och göra mig iordning. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0