Take my breath away



Även om det inte är värsta "biggin" så tycker iallafall jag att det är en upplevelse. Följde med L & E till Bounce lägret idag för att se när de koreograferades av Benke som hade med sin Daniel från SYTYCD Scandinavia som assistant.
Det var en grym upplevelse att få se deras utlärningsförmåga och hur de lär ut samt fungerar i en dansklass. Så sköna människor!
Allt är så nytt inom dansen för mig och för varje ny upplevelse så känner jag mig en idé rikare. Även om jag nu inte dansade så är varje steg som kommer nära de professionella dansarna, fantastiskt. Så otroligt häftigt att se deras förmågor, hur sjukt vackra linjer de har och hur balansen och dansen finns i hela kroppen på dem! Inlevelsen och hur "goofie" de är när de leker runt med dansen! Hur de kan behärska keografierna och få dem att se ut som det var det naturligaste och lättaste i hela världen. I wanna be like that!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Benke är sjukt snygg och ball! :)

2008-08-14 @ 20:04:31
URL: http://calineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0