Schemat som såg så bra ut från början! WUUÄÄHH

Vilken kul dag jag har haft! Ja, inte enbart.. så är det väl alltid. Det var ju såhär att vi hade fyra matte lektioner utsatta på schemat, två var klockan 08.00 på morgonen, måndag och fredag. En klockan 09.00, på måndag men även en på tisdagen 08.30. Det var även två lärare som skulle dela på alla estettvåors matte tider och jag ville så gärna ha kvar min gamla mattelärare som jag verkligen klickade med.. Så det måste jag erkänna att jag var orolig inför, likaså inför vilka tider. Men jag uteslöt helt tanken att jag skulle få de båda tidiga passen! Och helst av allt skulle jag vilja slippa måndagsmorgonen, så jag inte hade en håltimme efter där, och gick i skolan fram till halv fem.. ja ni hör ju själva hur kul det lät?

Så.. Vi kommer dit allihopa, klockan 08.00. Får reda på vilken grupp man hamnar i och vilka tider vi får.. VAD TROR NI JAG FÅR DÅ?! JO PRECIS. DET PISSIGASTE! De hade bestämt att alla som skulle läsa B-3000 skulle ha BÅDA äckliga morgontimmarna. Alltså 08.00 på måndagar och 08.00 på fredagar! Mygod. Och inte min mattelärare heller!

Så, jag är JÄTTE glad. Upp halv sju måndag, ha en timmes matte. och sedan en timmes håltimme! Dans och massa andra lektioner för att sluta med idrott sista timmen och sluta halv fem! Jag hoppar av glädje.


MEN, jag ska vara positiv. Det kan bli bra också! Förutom de tidiga matte lektionerna ;p

Kommentarer
Postat av: Louisan

Hihih, men vännen då. Jag får ringa och skicka massa roliga sms till dig ;) (om det nu funkar vill säga!)



och för att trösta dig lite.. Jag börjar 8.10 varje morgon och har typ alltid gjort det :o Varje dag. Hih. Slutar alltid runt 17, 17.30 :P

2008-08-23 @ 01:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0