Min vardag

Ooohh! Träningsvärken gör sig till känna och tar över min kropp. Galet! Det värker i mina "solfjädersmuskler" som vår balettlärare säger, hihi. Ni vet musklerna.. eller ja, ni som inte är dansare har nog svårt att förstå vilka muskler jag menar för jag har då aldrig vetat vilka det är innan jag började dans för en vecka sedan! Musklerna precis under rumpan iallafall, haha det är som solfjäder på varje lår! Skratt.

Igår var fulld av jobb och skola, och när man kom hem så däckade jag i princip på en gång. Och idag har jag gått i skolan, som ni säkert förstår.

Jag älskar att dansa vill jag bara säga! Älskar min linje. Dock måste jag lära mig slappna av så jag kan sova ordentligt, haha... kan vara bra att inte vara stressad jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0