Cool dude!

Hopp i stugan.

Jag är trött som en tok, fattar inte varför men jag antar bara att kroppen behöver vila eftersom jag inte mår så bra fortfarande. Hostar och snorar som en tok och bihålorna värker så in i sjutton! Är faktiskt lite trött på det nu.. (som om jag inte har varit det ett tag!)
Imorgon är det jobb igen, bara onsdag torsdag fredag och lördag kvar. Sedan är jag ledig i en vecka (från jobbet ja, inte från skolan) och så jobbar jag lördag, söndag. Sedan är det inte jobb mer! Ja, eller det finns eventuella möjligheter men jag tror inte att jag kommer orka det med alla förändringar som förhoppningsvis kommer ske! (som ni inte vet ännu, tihihihihi! ne, men seriöst)
Dålig uppdatering, det vet jag. Men jag har haft det grymt mysigt idag! Berättar mer i ett senare inlägg, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0