The happiness

Jag har kommit fram till att jag nog kommer nästan älska skolan i år! .. ja nästan!
Det underlättar att man har en danslektion varje dag att se fram emot. Det gör liksom det hela lite lättare. Man har matte, svenska, engelska och mitt bland alla teori ämnen.. så har man en danslektion! Jag menar, kan det bli bättre? Dessutom kommer jag få världens träning, och jag kommer slita som ett djur för att utvecklas så mycket som jag bara kan!

Utveckling.

Och om det går trögt, ja.. då får det gå trögt några dagar tills jag kommer med ny kraft och kämpar igen det där! För jag ger mig ikke! Jag ska kämpa mig blå röd och grön. Och min klass är kalas!

Jag har bara inte riktigt förstått att jag faktiskt kan kalla mig dansare. Att jag går dans på gymnasiet och får en galet bra utbildning inom dans. Jag menar, jag får ju alla grunder jag behöver! Balett, grunden till all dans. Jazz och modernt! Det sistnämnda ser jag fram mot så mycket att jag nästan spricker. Iiiihhh!

Seriösa inlägg idag. Men jag känner att min dansglädje är enorm just nu!


Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, shit, det låter skitkul! :D

Ångrar nästan lite att man inte började dans :/ :)



Å va snällt att du kmr hejja på oss i Täby! (; :D

2008-08-23 @ 08:44:25
URL: http://hejdlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0