Sovtime

Sovdax. SYTYCD slutade nyss och nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova stenhårt! Imorgon börjar vi gå efter schemat och den allra första lektionen som står på schemat är svenska, en halv håltimme och sedan jazz! Första jazz lektionen. Läskigt och roligt! Allt är så nytt och jag har så mycket nya intryck så att när jag kommer hem så typ somnar jag! För jag är så trött.. haha! Missar första engelskalektionen imorgon också, för att klockan 14.00 imorgon är det lärarshow i aulan. "Ni ska få se oss, som ni aldrig sett oss förut" sa en av jazz lärarna (; haha, jo vi såg ju faktiskt förra året! Och det var kul. Nu vet man dessutom vilka alla är, vilket blir ännu roligare!

Nej nu mina vänner, ska jag sova! Ha det kalasbraigt, pussar

Kommentarer
Postat av: Caroline

svar: Haha, tack. Vet inte om jag tycker det... Nej jag har tyvärr inte det. Men det får fixas!

2008-08-21 @ 16:19:38
URL: http://calineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0