Prenumerera på mig!

Bloggkoll


Bara för att jag är så himla tuff så har jag bara 5 prenumeranter, men man måste ju börja någonstans! Så, om ni gillar min blogg så tycker jag att ni ska bli prenumeranter på min blogg på bloggkoll.se! För nu har jag fixat så att jag kan ha en såndär fin ikon jag också och det är jag stolt över (idag är den rosa). Muhaha!

Imorgon blir det skola först och därefter jobb = liten uppdatering och massa slit. Så vi hörs antagligen inte förrens imorgon kväll, då jag kommer att vara helt slut. Om jag orkar uppdatera då! Ska nämligen upp halv sju på fredag.
Puss & sovgött!

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag har bara två prenumeranter :/ :P

2008-08-28 @ 19:42:42
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Prenumererar redan på din blogg :)

fem prenumeranter är inte så lite, jag har bara två :P

2008-08-28 @ 21:26:13
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0