Nytt utseende!

Titta vad jag fixade ihop ikväll! En helt ny header. Jag har ju sagt att det kommer vara stökigt här ett bra tag, från och till. Och nu har en bit till lagts på plats. Nu är det bara resten kvar! Dvs. alla koder osv. Dock så är den svåra biten, där det krävs mest fantasi färdig. Och jag är nöjd!

I headern ser ni ju ett nytt avslöjande också. Huvudgenren för bloggen kommer vara framförallt dans, sång och foto. Det som är lite roligare än allt annat enligt mig!

Vad tycker ni om den nya halvfärdiga designen? Och om den nya genren för bloggen?


Kommentarer
Postat av: Elina

Den blev ju skitsnygg ! :D

Har du gjort den själv ? :O :)

2008-08-10 @ 10:18:39
URL: http://hejdlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0