Mamma mia!

Ikväll ska jag och min kära vän Helena gå och se på bio! Mamma mia blir det som vi ska se. Jag har faktiskt inte hört någonting om den, alltså jag menar vilken typ av film det är.. musikal, kärlekskomedi eller så.. jag vet bara att det är en film uppbyggd av abbas låtar(?)

Så nu har jag slängt på mig rosa leggnings, en vit tunika, en grå lång cardigan, ruffsat till håret slängt i stora bamboo örhängen och sminkat mig ordentligt för första gången på länge! ;D najs huh?

Så nu är jag redo. Ni får se bilder från kvällen sen!
Ha en trevlig fredagkväll! (JA ÄNTLIGEN FREDAG :D) Puss

Kommentarer
Postat av: nikki

asså.. det är ju en musikal.. från början.. baserad på några av abbas låtar.. inte för att vara sån.. men HUR kan du ha missat det??? :D

hoppas allt är fint med dig hur som helst.

2008-08-29 @ 22:01:40
URL: http://duvfors.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

ÅHH, den filmen är så bra!! Älskar den filmen!

2008-08-30 @ 12:58:13
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0