Latte & klädproblem

Mums, jag springer runt i mitt rum och dricker latte samtidigt som jag slänger på mig kläder. Just nu ser det ut som om det blir svarta stuprörsjeans och en rosa stor tröja och till det stora hjärt bamboo örhängen.. får se om jag ångrar mig. Jag kommer frysa ikväll om jag inte har långbyxor! Fast och andra sidan är det rätt varmt ute nu, men igår när jag stod och jobbade frös jag klockan 4! Så.. man luras av detta konstiga väder. Men imorgon mina vänner, ska det bli fint igen! Och över 20 graders strecket iallafall!

Mitt uppdrag idag blir att guida L & E hem till mig, haha. Vi får se hur jag lyckas och hpopas att de hittar! Jag kommer ju inte hem förrens klockan elva ikväll. Men jag hoppas dom klarar sig ändå, hihi.

Nu böt jag kläder, tog leggnings istället! Känns lite mer somrigt! Och så de vita tygskorna as usual, älskar dem!


Ska bara slänga i mig min latte nu och sedan måste jag springa mot bussen, puss på er och ha en uuuunderbar dag (;

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg ! :)

2008-08-10 @ 14:57:03
URL: http://jessicatavelin.blogg.se/
Postat av: Bea

Du har grymt snygg design!!! Gö du design åt andra också? <3 kram

2008-08-10 @ 18:07:25
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0