Kick allchange

Så, hur gick det med danskläderna och dansen idag då?

Faktiskt bra, trots att jag mådde pyton. Vi har lagt till en "kick allchange" för er som vet vad det är och en snabb kick efter det, samt lagt till mer förflyttningar så vi rör oss runt varandra. Låter knas, men det blev riktigt bra kan jag tala om! Haha. Vi bestämde oss även för att kapa av byxbenen på våra dräkter och göra om dem till något längre shorts. Jag tror det blir snyggt!

Nu ska jag sova, imorgon blir det ingen skola för min del. Jag ska vara hemma och kurera mig själv! Bra tror jag eftersom nästan alla lektioner är träningsämnen: dans & idrott. Dessutom är det en väldigt lång dag och jag tror att det bara skulle göra mig dåligt. Chiao!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, nya dräkter! :D

Ska ni ha dom i täby? :)

2008-09-01 @ 19:10:41
URL: http://hejdlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0