Kameranytt



Vilken hjälp jag har fått idag angående nya tillbehör till min kamera! Vet precis vad jag ska ska köpa, vad som är bra och prisvärt. Kalas helt enkelt! Jag berättar när jag har fått hem allt vad det har blivit för något! Har lite svårt att bestämma mig då det finns hundratals alternativ. Hmm... Jag har lärt mig mycket nytt om kameror, bländare, slutartid, skrivartid, omfång, blixtrar, linser och filter! Jag är mycket klokare ska jag be att få tala om. Det där med kameror är en hel vetenskap! Nu är jag lite klokare på vad man ska beställa och ej. Tack för hjälpen!


Kommentarer
Postat av: Mia

NICCIE!! GUUUD vilken fin header du har!!!!

ÅÅH ja vill också kunna göra så fint! :)



Verkligen skitfint, kul med nya "huvud"genrena också! Bloggen blir bara bättre! :)



KRAMAR!

2008-08-10 @ 13:52:04
URL: http://flygares.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh jag är så sugen på en sån dära riktigt bra kamera!

2008-08-11 @ 00:17:11
URL: http://saandrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0