Jag vägrar!

Åh nej.

Det var min första tanke när jag vaknade imorse när jag till min förskräckelse märkte att jag har ont i halsen. Sådär värkande molande värk, som om någon sakta stryper en. Nu har jag börjat hosta också, och har blivit så snuvig så jag måste snyta mig super mycket!

VAD ÄR DETTA?

Jag vägrar att bli sjuk igen, vägrar vägrar. Planen nu är att åka till dansskolan för det är första dagen efter sommarlovet som alla tävlingsdansare träffas för att få ny information angående den kommande tävlingssäsongen. Spännande!
Efter det var det nog lite tänkt att vi skulle träna, men eftersom jag har gått och fått ont i halsen och man absolut inte får träna med det - så får jag markera om så blir fallet. Detta suger!

Ska kila till bussen nu, när jag kommer hem ska jag kurera mig!
Jäkla sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0