JAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen, kan jag berätta hemligheten för er. Äntligen. Ja, äntligen är allting klart! Vad jag har gått runt och inte vetat och varit nervös för i någon vecka är nu färdigt! Och ja, det förändrar en heeeel del ska jag be och få tala om. Är ni nyfikna nu?..




Jag ska byta klass! Det blev klart idag och jag är så fullständigt sprudlande glad - samtidigt som jag inte riktigt har förstått och fattat det ännu. Att det händer! Jag har förut gått musikal, som många av er redan vet. Dansat tre gånger i veckan, haft sång och teater. Men jag har bytt! Allt blev klart idag! Jag ska börja på danslinjen på min skola! Kan inte förstå det! Jag kommer dansa sex gånger i veckan! Sju timmar! Balett, modernt, jazz och stepp! Kan ni förstå hur glad jag är? Dansdansdans, hela tiden! Plus alla andra ämnen.. men nu känner jag mig grymt peppad inför ett nytt skolår! Jag ska lära mig allt allt allt, och bli grym. Haha!

Där har ni hemligheten. Hihi, jag är lycklig! Puss.

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg



GRATTIS till klassbytet :D

2008-08-19 @ 18:14:57
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Elina

Shit va kul! Grattis :D

2008-08-19 @ 18:54:49
URL: http://hejdlina.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis syster! Jag visste att det skulle gå! Denna tisdag är en sjukt bra dag för oss båda (skrev på kontraktet idag). Är så galet glad för din skull!! Grattis igen. =) Pusselipuss

2008-08-19 @ 22:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0