It's all in your hair

Mitt hår är helt underbart! Jag älskar det. Ni får självklart se bilder sen, men jag ska slinga det imorgon så jag tänkte att det är lika bra att visa före och efter bilder då.. Två flugor i en smäll liksom!
Just nu är mitt hår riktigt mörkt, har klippt bort typ alla gamla ljusa slingor jag hade och nu så har jag bara mitt naturliga riktigt choklad bruna hår. Fint är det väl, men jag vill inte ha så mörkt! Tihi.

Jag ska börja sköta om mitt hår ordentligt, med piffiga produkter & sånt direkt från USA. Tack min syster A för att du har sånna produkter sedan länge så man vet hur grymma de är ;D och tack E & H för att ni är söta och köper alla grejorna som jag vill ha! Tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0