Ingen vet, det jag vet!



Sovdax. Imorgon är sista dagen på sommarlovet och det känns superknäppt! Sommaren har bara svischat förbi i en väldig fart, fast än jag har haft så otroligt lite att göra denna sommar. På tisdag börjar skolan igen iallafall, tokigt nog.
Morgondagens planer är först till vårdcentralen. Har varit sjuk så länge nu att jag är trött på skräpet, ska dit för hundra elfte gången! Efter det har jag lite saker som jag måste göra, saker som är spännande och jag inte riktigt vet hur det ska gå med. Kan förändra så himla mycket. Det kommer bli en förändring, det kommer bli annorlunda..

Haha.. nu undrar ni ännu mer tror jag! Men hörrni, ni får veta imorgon eller på tisdag. Håll ut, ni kan klara av det! Haha..

Godnatt!

.. jag vill vara din, Margareta. Bara vara din! Ska du veta! Står här vid din dörr.. kääär som aldrig förr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0