I know you see me

Russin också! Jag missade SYTYCD ikväll. Hur kunde jag? Jag fullkomligt älskar det ju! Jag får be snällt att någon spelar in det på lördag när det går i repris så jag får se det ändå! Jobbar ju då.

Fast ja, egentligen var det väl inte så konstigt att jag missade det eftersom jag satt fastklistrad framför en annan film tillsammans med delar av familjen. "Into the wild" hette filmen, och riktigt grym var den! Tänkte skriva en recention på den imorgon faktiskt. Jag har glömt, men visst är det så att det är pardanserna som visas idag och att solona är imorgon? Hmmm.. det får framtiden utvisa! För nu ska jag gå och sova. Är uppe alldeles för länge och jag som är sjuk behöver verkligen sova! Men nu ska jag bli frisk. Så är det bara! Chiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0