I feel it coming back to me

Jag är så glad, det är en sådan härlig känsla, en lättnad. Skolan är rolig, tillochmed teoriämnena! Nu är det ju visserligen fortfarande i början, och allt är nytt. Så antaglingen så landar allt såsmånining om och då är det vardag. Hur som helst så ska jag försöka rida på denhär vågen så länge som möjligt!

Dagen bestod av en timmes svenska, en balettlektion och direkt efter baletten en modern improvisations lektion! Sedan lunch och strax efter det indviduella valet (kommunikation). Jag har haft det tokroligt idag, och det är helt underbart med minst en danslektion per dag! Man har liksom alltid någonting att längta till, och anstränger sig på de teoretiska lektionerna också! Ja, jag känner hur livet återvänder.. haha!

Tänkte skriva lite mer om dansen idag sen, den var grymt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0