Har ingen bra rubrik..

Tråkigt nog mår jag så dåligt att jag fick gå hem från jobbet, men tur i oturen var att coacherna är så sjukt förstående och snälla, och hjälpvilliga! Man slipper känna sig dumbara för att man mår dåligt, som jag vet att många kan få en att känna. Det började SPÖregna, som ni i Stockholm (och typ alla andra delar av Sverige) är varse om! Inte lite heller. Haha, shit pommes!

Så nu sitter jag hemma i köket. Imorgon är det dags för ytterligare ett besök på vårdcentralen, pencillinet jag fått var tydligen för svagt och har inte fungerat trodde sjuksköterskan. Så imorgon ska jag dit, ta provet och antagligen få ett nytt pencillin. Jag undrar var det är förnågonting jag har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0