Dansabstinens

Tjohej i natten! Jag kom hem vid tjugo över elva och då kilade jag in till L & E för att säga hej! Dagen har gått bra, men det var lite folk vilket resulterade i att det blev rätt lite att göra - självklart. Imorgon ska jag upp å käka frulle med dem innan de drar iväg och dansar (JAG VILL OCKSÅ DANSA! NU NU NU NU NUUUUUUUUUUUUUU) . Sedan får vi se om jag jobbar imorgon, jag är standby så vi får se om det är någon mer som är sjuk. Annars kanske jag åker in och möter dem där och drar en repa på stan! Underbart!

Nej, jag har ingenting mer att säga än att jag är så oootroligt tacksam och glad över alla underbara kommentarer som ni har gett mig angående den nya designen. Tusen tack & jag ska svara på alla era frågor och kommentarer så fort jag inte är tidspressad och måste sova! You guys rock, remember that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0