Changes

Time for some changes! Ska snart hoppa in i duschen för att sedan få mitt hår klippt. Tihi! Jag ska bara knäppa några kort på håret så att ni får se skillnaden!

Förövrigt så gick dansen okej, Carro mådde också dåligt så vi markerade bara. Kom på en ny början och la in massa små detaljer i dansen för att få den ännu bättre, och nu gillar jag den faktiskt! Ni vet att vi typ aldrig hinner träna inför tävlingarna? Och denna termin har vi lovat varandra att vi verkligen ska träna inför tävlingarna och ge gärnet.. ja, är det inte typiskt då att Carro åker bort nästa helg, och helgen efter det åker jag bort. Och den 20onde, på lördagen efter jag kommer hem så är det självklart tävling! Hahah, det är så typiskt oss. Go C & N!
Så bra mår jag inte, men jag ska trycka i mig minst tre kiwis och så har jag tagit dubbel Cvitamin brus! JAG VÄGRAR.

Duscha var det ja! Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

En fråga bara: Hur gör man för att få en så stor profilbild som du har utan att den blir för bred för menyn? Liksom mer lång. Hoppas att du har haft en bra kväll :)

2008-08-30 @ 22:51:39
URL: http://idaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0