Bloggvärlden har gått i ide

Idag har det varit dött på bloggfronten, från allas sidor tycker jag. Bloggvärlden har varit död idag! Haha. Den har gått i ide.. vilket är lite trist faktiskt! Eftersom jag typ bara nördat mig framför datorn idag.
Imorgon får  vi se hur det blir, antagligen blir det inget jobb. Tyvärr. Men få får jag åka med in till stan och säga hej då till Louise (snyft). Synd att man ska hitta sådana människor som man tycker om som bor så långt ifrån! Lund tar ju några timmar till..
Efter det så ska jag förhoppningsvis träffa H&E i stan för att bara umgås, shopping eller vad det nu blir. Sedan ska de iväg på en modellfotografering som jag egentligen också skulle med på men jag vet ju inte om jag jobbar eller ej. Vi får helt enkelt se! Jobb eller inte?

Nu ska jag sova iallafall, det blev lite väl sent faktiskt.. borde sovit för en timme sedan minst - som igår. Men bättre sent än aldrig! Sovgott på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0