Bloggkoll is the shit

Följ min blogg med bloggkoll

Hörni! Vet ni något som är riktigt bra som jag använder varje dag? Jo Bloggkoll.
Anledningen till at jag inte har tipsat om den innan är att jag inte har förstått hur man skulle göra, men nu helt plötsligt hittade jag det och det var väl kalas tyckte jag! Så om ni har det, skaffa Bloggkoll. Då har du stenkoll på alla dina favoritbloggar! Då får du medelanden om när en av dina favoritbloggar har uppdaterat, istället för att behöva kolla tjugotvåtusen gånger om dagen! Kalasbra!

bloggkoll.com is the shit!

Kommentarer
Postat av: ika

hej jag undrar hur du har fått din blogg sådär .

vill ha sådär och headern går ihop med bakgrunden ( samma färg ) men får inte till rätt storlek eller något , du har ingen lust att hjälpa mig ?

ha det fint :)

2008-08-28 @ 16:55:08
URL: http://viveka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0